Jeden rok i 30 produktów!

Dokładnie rok temu – w czerwcu 2019 roku – zarejestrowaliśmy spółkę Biocanto. Pierwsze urodziny naszej marki były nie tylko okazją do świętowania, ale także do podsumowania osiągnięć.

–  Za sukcesem naszej marki stoją ludzie oraz jakość naszych produktów. Konkurencja na rynku suplementów diety jest bardzo duża, jednak to nas nie zniechęca, a tylko motywuje do jeszcze cięższej pracy. W Biocanto stawiamy na jakość, na to, by zapewnić pacjentom jak najlepsze, w pełni bezpieczne produkty – podkreśla Grzegorz Piechota, prezes spółki Bicanto. –  Chciałbym podziękować wszystkim osobom, dzięki którym mogliśmy stworzyć wyjątkową markę. To dzięki ich zaangażowaniu, wiedzy oraz doświadczeniu mogliśmy przygotować 30 produktów, których nie można  przegapić na aptecznych półkach – dodaje Grzegorz Piechota.

Dziś w ofercie Biocanto znajdują się suplementy diety i wyroby medyczne. Już teraz  przygotowujemy się do tego, by w przyszłości poszerzyć naszą działalność o produkcję leków.

– Jest to złożony i długotrwały proces. Wymaga też  sporych nakładów. Uważamy jednak, że tylko ten kierunek pozwoli nam sprostać rosnącym oczekiwaniom naszych klientów – podsumowuje Grzegorz Piechota.

Przypomnijmy. W minionym roku hitem sprzedażowym marki Biocanto okazała się m.in. witamina C 1000. Badania przeprowadzone na Śląskim Uniwersytecie Medycznym w Katowicach wykazały, że spośród analizowanych preparatów najlepiej wolne rodniki neutralizuje właśnie nasza witamina C. Działa zatem skuteczniej m.in. przy przeziębieniu: https://biocanto.pl/mamy-super-witamine-c/

Więcej o produktach Biocanto: https://biocanto.pl/category/PRODUKT

Tak świętowaliśmy nasze 1. urodziny razem z przyjaciółmi z Grupy Farmaceutycznej Investcare: